Опис
Основна мета проєкту
Популяризувати логотип міста через встановлення святкових світлодіодних інсталяцій.
Проблема, на вирішення якої спрямований проєкт
У місті Володимирі-Волинському погано розвинена популяризація нещодавно створеного логотипу, що не забезпечує ідентифікації міста на теренах України.
Перелік заходів передбачених проєктом
1. Виготовлення 17 світлодіодних кронштейнів у вигляді логотипу міста;
2. Доставка світлодіодних кронштейнів;
3. Встановлення світлодіодних кронштейнів;
Чому саме цей проєкт повинен бути реалізованим
Реалізація проєкту сприятиме не лише подальшій популяризації бренду, а й самого міста Володимира-Волинського та його пізнаваності на теренах України.
Відповідність проєкту Стратегії розвитку міста
Стратегічна ціль: 2 Володимир-Волинський – важливий екологічно-привабливий історико-культурний центр регіону, затишне і комфортне місто для проживання
Операційна ціль: 2.2. Створення образу міста як комфортного і безпечного для мешканців та гостей
Завдання: 2.2.2. Створення/розширення громадського простору міста
Чи носить проєкт капітальний характер
Проєкт не носить капітальний характер
Обгрунтування бенефіціарів проєкту
1. Усі жителі міста;
2. Гості міста, а також люди які проїжджають через місто.
Інформація щодо очікуваних результатів в разі реалізації проєкту
Кількісні показники:
1. Виготовленого і встановлено 17 світлодіодних кронштейнів у вигляді логотипу міста;
Якісні показники:
1. Покращено естетичний вигляд міста;
2. Популяризовано логотип міста;
Місце реалізації завдання
Центральні вулиці міста.
Орієнтовна вартість (кошторис) проєкту
1. Виготовлення світлодіодних кронштейнів у вигляді логотипу міста (17 шт.* 5000,00 грн.) 85000 грн.
2. Монтаж світлодіодних кронштейнів (17 шт. * 500,00 грн.) 8500 грн.
3. Непередбачувані витрати 4000 грн.
РАЗОМ: 99500 грн.