• Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • До закінчення залишилось
    Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Популяризація логотипу міста через встановлення святкових інсталяцій Брав участь

Доданий
15.06.2020
Номер
18
Публічний простір

В межах проєкту буде встановлено 17 світлодіодних кронштейнів на опорах вуличного освітлення центральних вулиць міста. Світлодіодні кронштейни сприятимуть популяризації логотипу міста і зможуть покращити його естетичний вигляд.

Автор проєкту
Бюджет
99 500 грн
Розрахунок бюджету

Опис

Основна мета проєкту

Популяризувати логотип міста через встановлення святкових світлодіодних інсталяцій.

Проблема, на вирішення якої спрямований проєкт

У місті Володимирі-Волинському погано розвинена популяризація нещодавно створеного логотипу, що не забезпечує ідентифікації міста на теренах України.

Перелік заходів передбачених проєктом

1. Виготовлення 17 світлодіодних кронштейнів у вигляді логотипу міста;
2. Доставка світлодіодних кронштейнів;
3. Встановлення світлодіодних кронштейнів;

Чому саме цей проєкт повинен бути реалізованим

Реалізація проєкту сприятиме не лише подальшій популяризації бренду, а й самого міста Володимира-Волинського та його пізнаваності на теренах України.

Відповідність проєкту Стратегії розвитку міста

Стратегічна ціль: 2 Володимир-Волинський – важливий екологічно-привабливий історико-культурний центр регіону, затишне і комфортне місто для проживання
Операційна ціль: 2.2. Створення образу міста як комфортного і безпечного для мешканців та гостей
Завдання: 2.2.2. Створення/розширення громадського простору міста

Чи носить проєкт капітальний характер

Проєкт не носить капітальний характер

Обгрунтування бенефіціарів проєкту

1. Усі жителі міста;
2. Гості міста, а також люди які проїжджають через місто.

Інформація щодо очікуваних результатів в разі реалізації проєкту

Кількісні показники:
1. Виготовленого і встановлено 17 світлодіодних кронштейнів у вигляді логотипу міста;
Якісні показники:
1. Покращено естетичний вигляд міста;
2. Популяризовано логотип міста;

Місце реалізації завдання

Центральні вулиці міста.

Орієнтовна вартість (кошторис) проєкту

1. Виготовлення світлодіодних кронштейнів у вигляді логотипу міста (17 шт.* 5000,00 грн.) 85000 грн.
2. Монтаж світлодіодних кронштейнів (17 шт. * 500,00 грн.) 8500 грн.
3. Непередбачувані витрати 4000 грн.
РАЗОМ: 99500 грн.

Фотографії