Опис
Опис проекту
Завдання проекту - показати сучасне, українське обличчя міста: не лише історично визначне, а й молоде, модне, перспективне. Ролик має бути створений дипломованими фахівцями у галузі кінотелевиробництва із залученням місцевих кіноаматорів, митців, звичайних жителів міста, туристів. Основна мета створення промо-ролика про Володимир-Волинський - презентація історичної, культурної, гастрономічної привабливості міста у Всесвітній Мережі Інтернет, щоб закликати у місто масового туриста
(як географічного, так і релігійного), а також стратегічного інвестора. Адже розвинений туризм - це, насамперед, галузь економіки, здатна у майбутньому систематично наповнювати міський бюджет, кошти з якого пізніше можуть бути направлені на вирішення інших проблем мешканців: людей з особливими потребами, на озеленення,
будівництво спортмайданчиків, покращення комунальної сфери, тощо. Промо-ролик вирішить проблему інформаційної маловідомості міста серед туристичних агенцій України через відсутність якісної відео презентації, здатної зацікавити мандрівника, туриста, креативного інвестора. Особливо тих громадян, хто подорожує групами чи родинами (школярі, студенти, віряни, митці, організатори фестивалів, тощо).
В разі реалізації проекту місто (насамперед, місцева влада, заклади культури, освіти, туризму) матиме презентаційний відео матеріал, котрий не втратить актуальності протягом кількох десятиліть. Туристи та усі жителі міста зможуть ознайомитись із історичними та гастрономічними родзинками Володимира-Волинського у будь-якій точці світу, де є Інтернет. Таким чином, виплекати у собі бажання відвідати місто в реальності.
Проект відповідає СТРАТЕГІЧНІЙ ЦІЛІ 2 Стратегії розвитку міста на 2017-2027 рр.:
ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКИЙ – ВАЖЛИВИЙ ЕКОЛОГІЧНО-ПРИВАБЛИВИЙ ІСТОРИКО-КУЛЬТУРНИЙ ЦЕНТР РЕГІОНУ, ЗАТИШНЕ І КОМФОРТНЕ МІСТО ДЛЯ ПРОЖИВАННЯ. А також спрямований на практичну реалізацію Операційної цілі 2.1. Відродження іміджу міста як важливого історико-культурного центру регіону. Завданню 2.1.3. Сприяння формуванню інтегрованих регіональних туристичних пропозицій, в т.ч. концепції туристичного продукту “Стародавній Володимир”.
Обґрунтування бенефіціарів проекту
Туристи. Усі жителі міста, здатні користуватись Інтернет.
Інформація щодо очікуваних результатів в разі реалізації проекту
Сотні тисяч потенційних туристів в Україні та світі протягом усього часу подальшого існування мережі Інтернет ( а також УСІ жителі міста, здатні самостійно користуватись комп’ютерами, мультимедійними пристроями та гаджетами), зможуть безкоштовно переглядати промо-ролик, ознайомитись із історією та сучасністю, перспективами розвитку Володимира-Волинського, його туристичними та гастрономічними родзинками. В результаті – зросте кількість людей, які відвідали місто, спожили туристичні послуги. Отримана у промо-ролику інформація сприятиме: наповненню міського бюджету від споживання місцевих туристичних послуг, зміцненню патріотизму, розвитку міжнародного співробітництва. Промо-ролик також коротко, але емоційно яскраво і сучасно представлятиме тисячолітню історію міста під час офіційних візитів зарубіжних делегацій, конференцій, фестивалів.
Місце реалізації завдання
Усе місто, особливо територія Державного історико-культурного заповідника "Стародавній Володимир"
Контактні дані автора/авторів проекту, які будуть загальнодоступні, у тому числі для авторів інших проектів, мешканців, представників ЗМІ, з метою обміну думками, інформацією, можливих узгоджень тощо (необхідне вибрати)
Світлана Дмитрівна Федонюк (а)