Опис
Основна мета проєкту
Популяризувати логотип міста через встановлення святкових світлодіодних інсталяцій.
Проблема, на вирішення якої спрямований проєкт
У місті Володимирі-Волинському погано розвинена популяризація нещодавно створеного логотипу, що не забезпечує ідентифікації міста на теренах України.
Перелік заходів передбачених проєктом
1. Виготовлення 15 світлодіодних кронштейнів у вигляді логотипу міста;
2. Доставка світлодіодних кронштейнів;
3. Встановлення світлодіодних кронштейнів
Чому саме цей проєкт повинен бути реалізованим і яким чином його реалізація вплине на розвиток міста та громади
Реалізація проєкту сприятиме не лише подальшій популяризації бренду, а й самого міста Володимира-Волинського та його пізнаваності на теренах України.
Чи носить проєкт капітальний характер
Проєкт не носить капітальний характер
Обгрунтування бенефіціарів проєкту
Усі жителі міста;
Гості міста, а також люди які проїжджають через місто.
Інформація щодо очікуваних результатів в разі реалізації проєкту. Якісні та кількісні показники.
Кількісні показники:
1. Виготовленого і встановлено 30 світлодіодних кронштейнів у вигляді логотипу міста;
Якісні показники:
1. Покращено естетичний вигляд міста;
2. Популяризовано логотип міста;
Місце реалізації завдання
Частина вулиці Ковельської (від вул. Незалежності до центру), Устилузької (від центру до кафе «Маяк») та Луцької (від центру до вул. Гайдамацької)
Орієнтовна вартість (кошторис) проєкту
Складові завдання Орієнтовна вартість, грн.
1. 1. Виготовлення світлодіодних кронштейнів у вигляді логотипу міста (15 шт.* 10 000,00 грн.)
150 000,00
2. 2. Монтаж нових світлодіодних кронштейнів і демонтаж старих (15 шт. * 1000,00 грн.) 15 000, 00
3. Непередбачувані витрати (10% від вартості) 16 500, 00
РАЗОМ: 181 500, 00