• Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • До закінчення залишилось
    Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Відповідність проєкту Стратегії розвитку міста

Відповідність проєкту Стратегії розвитку міста Володимира-Волинського

Виберіть зі списку  Стратегічну ціль, операційну ціль та завдання які найбільше підходять до проєкту. Більш детально зі Стратегією розвитку міста можна ознайомитись за посиланням http://volodymyrrada.gov.ua/strategiya-rozvytku-mista/

Стратегічні цілі

Операційні цілі

Завдання/заходи

1 Володимир-Волинський – регіональний економічний центр з розвиненою багатопрофільною промисловістю та активним підприємництвом

 

1.1. Формування комплексу маркетингу міста як інвестиційно-привабливої території

1.1.1. Формування та просування інвестиційних продуктів  міста  на міжнародних та вітчизняних інвестиційних ринках

1.1.2. Просування позитивного зовнішнього іміджу міста як об’єкта інвестування

1.2. Підвищення інвестиційної привабливості міста

1.2.1. Розширення земельного фонду міста за рахунок земель Міністерства оборони

1.2.2. Створення інфраструктури підтримки та обслуговування інвестора

1.3. Удосконалення інфраструктури підтримки місцевого бізнесу

1.3.1. Просування ідеї підприємництва серед населення міста

1.3.2. Надання навчально-консультаційних та інформаційних послуг бізнесу

1.3.3. Розвиток електронного самоврядування

1.3.4. Розширення діалогу місцевої влади, підприємців  та  навчальних закладів міста

 

2. Володимир-Волинський – важливий екологічно-привабливий історико-культурний центр регіону, затишне і комфортне місто для проживання

2.1. Відродження іміджу міста як важливого історико-культурного центру регіону

2.1.1. Брендинг міста

2.1.2. Відновлення історично-культурних об’єктів міста

2.1.3. Сприяння формуванню інтегрованих регіональних туристичних пропозицій, в т. ч.концепції туристичного продукту «Стародавній Володимир»

2.1.4. Запровадження комплексу заходів подієвого туризму національного та міжнародного значення

2.2. Створення образу міста як комфортного і безпечного для мешканців та гостей

2.2.1. Реалізація місцевих проектів благоустрою за участі громад

2.2.2. Створення/розширення громадського простору міста

2.2.3. Запровадження комплексу заходів з підвищення рівня безпеки у місті

2.2.4. Модернізація системи водопостачання, водовідведення та теплопостачання міста

2.2.5. Розвиток транспортної інфраструктури

2.2.6. Підвищення якості медичних послуг

2.3. Створення нового привабливого обличчя міста чистого довкілля

2.3.1. Покращення стану поводження з ТПВ в місті

2.3.2. Підвищення екологічної свідомості мешканців

2.4. Підвищення рівня енергоефективності

2.4.1. Підвищення енергоефективності житлово-комунального господарства міста та закладів бюджетної сфери міста

2.4.2. Розвиток альтернативної енергетики